Szkolenie
ASERTYWNA I EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE


KATEGORIA ROZWÓJ PRACOWNIKA

KLOCEK DUZYASERTYWNA I EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

 

KORZYSCICELE I KORZYŚCI SZKOLENIA

Trening asertywności przeznaczony jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i poprawić komunikację ze współpracownikami, przełożonymi i podwładnymi.
Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania.
Sięga do głębokich przyczyn osobowościowych zaburzających asertywną komunikację i pokazuje jak je przekroczyć oraz zamienić nieefektywną i nieasertywną komunikację na zdrowe i otwarte relacje z partnerami zawodowymi i prywatnymi.

uczestnicyKORZYŚCI ZE SZKOLENIA

 

  • Komunikacja i asertywność w biznesie.
  • Co jest asertywnością dla Ciebie i otoczenia?
  • Rozpoznanie indywidualnego potencjału w zakresie sposobów komunikacji i asertywności – badanie testowe.
  • Modele komunikacyjne i kanały przekazu – do czego służą i kiedy się przydają?
  • Dialog konstruktywny:
    • słuchanie reaktywne,
    • aktywne słuchanie
    • budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Budowanie postawy asertywnej.
    • świadomość praw osobistych i własnego kapitału,
    • asertywny monolog wewnętrzny,
    • analiza transakcyjna – wewnętrzny głos „Dorosłego” podstawą myślenia asertywnego.
  • Zachowania asertywne:
    • zabieranie głosu na szerszym forum (wystąpienia publiczne),
    • asertywne odmawianie,
    • konfrontacja przekonań,
    • wyrażanie krytyki i pochwał,
    • asertywne reagowanie na słuszną i niesłuszną krytykę oraz pochwałę, z którą się zgadzam, bądź nie zgadzam,
    • obrona przed atakiem werbalnym,
    • obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi,
    • asertywne wyrażanie przekonań,
    • przekonujący język ciała – ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki.
  • Asertywność wobec autorytetów i przełożonych.
  • Asertywność wobec podwładnych.
  • Asertywność w sytuacjach trudnych i z trudnymi partnerami.
  • Efektywna komunikacja ze współpracownikami – zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych – case study.

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

3,130 total views, 0 views today

(Visited 770 times, 1 visits today)

PRZECZYTAJ TAKŻE