Współpraca z OKT – szkolenie Inteligencja Emocjonalna

okt

 

Szkolenie Inteligencja emocjonalna w budowie relacji i komunikacji

Mamy wielką przyjemność poinformować, iż w tym roku kontynuujemy współpracę z polskim oddziałem firmy OKT. To bardzo wyjątkowa firma, gdyż swoje cele realizuje poprzez rozwój pracowników, stawiając na wszystkie aspekty rozwojowe inteligencji emocjonalnej. Spotkania z pracownikami OKT to prawdziwa przyjemność bo pracują tam wyłącznie ludzie z otwartymi głowami, kreatywni, nietuzinkowi. To także z tego powodu produkty firmy można zobaczyć w każdym sklepie AGD w Polsce.

Tym razem zajmujemy się inteligencją Emocjonalną w budowaniu relacji i komunikacji. Oto kilka punktów z naszego autorskiego programu, do którego wyłącznie TiM Training ma prawa autorskie:

  1. Współczesny menedżer – zaskakujące działanie zasady Pareto – 20 % menedżerów znakomitych i 80% słabych – wyniki najnowszych badań.
  2. Koincydencja Pareto i obalenie mitu o znaczeniu IQ – dlaczego  wybitnych menedżerów poziom inteligencji emocjonalnej (EQ)  jest znacząco wyższy? Współczesny menedżer czyli proporcja 80% EQ i 20%  IQ.
  • czym jest Inteligencja Emocjonalna,
  • samoświadomość (przypomnienie),
  • samoregulacja (realizacja planu działań z poprzedniego szkolenia- zadanie przed-szkoleniowe),
  • umiejętności społeczne – komunikacja inteligentna emocjonalnie.
  1. Czy wykorzystujesz Inteligencję Emocjonalną w budowaniu relacji:
  • Gra strategiczna „Nieznany kontynent”, odzwierciedlająca sytuację w której z pozoru sprzeczne interesy mogą być zaspokojone poprzez wykorzystanie Inteligencji Emocjonalnej w drodze eliminacji konfliktów, usunięcia „szumu informacyjnego” oraz kompetencje społeczne.
  • Podsumowanie gry oraz wyciągnięcie wniosków.
  • Rola konfliktu w inteligentnej emocjonalnie komunikacji.
  1. Case Study – BUDOWA RELACJI INTELIGENTNYCH EMOCJONALNIE z wykorzystaniem narzędzi SMART9 COMMUNICATION:
  • Improwizowane scenki z życia zawodowego i trudnych sytuacji w zakresie: motywowania do zmiany, wywierania pozytywnego wpływu, rozwiązywania konfliktów, dostrojenia komunikacyjnego, budowania wspólnych celów i płaszczyzny porozumienia.
  1. „MADE TO STICK” – moją siłą inteligentnie emocjonalny przekaz:
  • „Mężczyzna w wannie” – dlaczego zaczynamy słuchać i zapamiętywać.
  • „Stewardessa odleciała” – jak zainteresować audytorium.
  • Koncepcja braci Heath jako narzędzie doskonałe.
  • Zadanie zespołowe – firma „POP YOUR CORN”

Zapraszamy także na szkolenie podstawowe  :

http://www.timtraining.pl/inteligencja-emocjonalna-w-biznesie/

 5,696 total views,  1 views today

(Visited 66 times, 1 visits today)