05
Cze
Komunikacja kierownika – 5 kluczowych rozmów: oczekiwania, rozwój, rezultaty, konflikt, mediacje
09:00 to 16:00
From 05-06-17 to 06-06-17

Termin

05-06-2017, 06-06-2017

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00

Forma zajęć

wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywne

Liczba uczestników

15

Koszt

900 zł

Adresat

  • kadra kierownicza urzędów
  • pracownicy komórek ds. kadr i szkoleń
  • koordynatorzy zespołów projektowych w urzędach

Cele

Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami

Efekty szkolenia

  • poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników
  • podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych
  • wiele praktycznych doświadczeń i rozwiązań

Program

  • Rola komunikacji w organizacji
  • Podstawy  komunikacji interpersonalnej kierownika
  • Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i  niewerbalna
  • Identyfikacja indywidualnego stylu komunikowania się z innymi w metodologii SMART9 Communication
  • Rozmowa na temat oczekiwań i rezultatów
  • przygotowanie do rozmowy
  • sposób prowadzenia rozmowy
  • wyrażanie szacunku i uznania
  • przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
  • Rozmowa na temat rozwoju
  • dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika
  • metody i narzędzia  możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju
  • Kierownik wobec konfliktów
  • nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu
  • strategie rozstrzygania konfliktów – rola menedżera
  • Relacje interpersonalne w praktyce – studium przypadku (scenki moderowane)
  • typy trudnych współpracowników;
  • sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze
  • strategie radzenia sobie z presją i manipulacją
  • Błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im
(Visited 58 times, 1 visits today)