05
cze
Komunikacja kierownika – 5 kluczowych rozmów: oczekiwania, rozwój, rezultaty, konflikt, mediacje
09:00 to 16:00
From 05-06-17 to 06-06-17
Termin
05-06-2017, 06-06-2017
Czas trwania
16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz. 9.00-16.00
Forma zajęć
wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywne
Liczba uczestników
15
Koszt
900 zł
Adresat
- kadra kierownicza urzędów
- pracownicy komórek ds. kadr i szkoleń
- koordynatorzy zespołów projektowych w urzędach
Cele
Doskonalenie umiejętności budowania partnerskich relacji z podwładnymi i współpracownikami
Efekty szkolenia
- poszerzenie wiedzy z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej w odniesieniu do podwładnych i współpracowników
- podniesienie poziomu umiejętności radzenia sobie z trudnościami prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych
- wiele praktycznych doświadczeń i rozwiązań
Program
- Rola komunikacji w organizacji
- Podstawy komunikacji interpersonalnej kierownika
- Efektywna komunikacja w trakcie rozmowy: werbalna i niewerbalna
- Identyfikacja indywidualnego stylu komunikowania się z innymi w metodologii SMART9 Communication
- Rozmowa na temat oczekiwań i rezultatów
- przygotowanie do rozmowy
- sposób prowadzenia rozmowy
- wyrażanie szacunku i uznania
- przekazywanie konstruktywnych informacji zwrotnych
- Rozmowa na temat rozwoju
- dotychczasowe efekty pracy a kierunki rozwoju pracownika
- metody i narzędzia możliwe do wykorzystania w procesie rozwoju
- Kierownik wobec konfliktów
- nowoczesne podejście do zjawiska konfliktu
- strategie rozstrzygania konfliktów – rola menedżera
- Relacje interpersonalne w praktyce – studium przypadku (scenki moderowane)
- typy trudnych współpracowników;
- sposoby podejścia do ludzi o różnym charakterze
- strategie radzenia sobie z presją i manipulacją
- Błędy najczęściej popełniane w trakcie prowadzenia kluczowych rozmów kierowniczych oraz sposoby zapobiegania im
(Visited 148 times, 1 visits today)