03
Kwi
Trening kierowników – rozwój i zarządzanie zespołem w narzędziach SMART9 Management Tools
09:00 to 16:00
From 03-04-17 to 04-04-17

Termin

03-04-2017, 04-04-2017

Czas trwania

16 godzin dydaktycznych (2 dni szkoleniowe), godz.9.00-16.00

Forma zajęć

wykład, dyskusja, testy, studia przypadków, ćwiczenia interaktywne

Liczba uczestników

15

Koszt

900 zł

Adresat

  • kadra kierownicza urzędów wszystkich szczebli
  • osoby zarządzające grupami pracowników (kierownicy, naczelnicy, koordynatorzy)
  • pracownicy biur ds. kadr
  • osoby, które w przyszłości chcą zarządzać zespołami i chcą nabyć kompetencje kierownicze

Cele

Wdrożenie spersonalizowanych narzędzi doboru i kierowania personelem oraz rozwój indywidualnego potencjału kierownika

Efekty szkolenia

  • rozpoznanie i ulepszenie własnego stylu kierowania personelem
  • umiejętność wyznaczania odpowiednich pracowników do konkretnych zadań
  • umiejętność indywidualnego motywowania, kierowania, delegowania, egzekwowania zadań
  • budowanie efektywnych, spójnych, zróżnicowanych zespołów

Program

  • Wyzwania stojące przed menedżerami
  • czy  istnieją „złote” reguły zarządzania, które budują kompetencje kierownika?
  • jakie  indywidualne cechy należy wypracować, aby stać się skutecznym liderem ludzi?
  • kierownik fachowiec czy kierownik lider – a może jest wspólny mianownik?
  • SMART9 Management Diagnostics – badanie  indywidualnego profilu zarządzania ludźmi
  • potencjał menedżerski – indywidualne mocne strony i wyzwania, świadome i nieświadome działania
  • proces podejmowania decyzji, mistyfikacyjne przeświadczenia o sobie samym jako przywódcy
  •  „Znam moich ludzi” (case study)  kierownicy nauczą się rozpoznawać potencjał tkwiący w ich pracownikach w modelu SMART9 Team  zdeterminowane przez:
  • predyspozycje do wykonywania delegowanych zadań
  • metody wyznaczania i egzekwowania celów
  • indywidualne motywatory
  • potencjał rozwojowy pracownika
  • Zarządzanie przez targetowane delegowanie motywacyjne
  • Gra zespołowa – „ Urząd”. Gra ma na celu ugruntowanie i praktyczne wdrożenie pozyskanych kompetencji  w zakresie komunikacji, wyznaczania celów, delegowania, motywowania oraz pozostałych kompetencji  i umiejętności menedżerskich.
(Visited 49 times, 1 visits today)