Szkolenie
PRZYWÓDZTWO DLA POCZĄTKUJĄCYCH MENEDŻERÓW


KATEGORIA ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO

KLOCEK DUZYPRZYWÓDZTWO DLA POCZĄTKUJĄCYCH MENEDŻERÓW

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

uczestnicyCZEGO SIĘ NAUCZYSZ

 

  • Zbadasz swój naturalny profil potencjału przywódcy i rozwiniesz swoje silne cechy oraz zneutralizujesz słabe,
  • nauczysz się w jaki sposób budować autorytet naturalnego przywódcy,
  • nauczysz się rozpoznawać potencjał pracowników tak, aby powierzać im zadania nie tylko zharmonizowane z ich kompetencjami ale przede wszystkim potencjałem i naturalnymi zdolnościami.
  • dowiesz się jak tworzyć system przepływu informacji, wydawania poleceń i dzielenia się wiedzą,
  • nauczysz  się odblokowywać potencjał swoich podwładnych i wzmacniać ich motywację,
  • usprawnisz przywódcze narzędzia delegowania, motywowania i wyznaczania celów zespołu.

 

katalogPRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

 

  1. Innowacyjny menedżer – lider w konkurencyjnym środowisku współczesnego biznesu:
    • dlaczego teorie zarządzania nie zawsze sprawdzają się w codziennej praktyce?
    • czy rzeczywiście istnieją złote zasady, które pozwalają stać się doskonałym przywódcą?
    • jakie, indywidualne cechy należy wypracować aby stać się skutecznym liderem ludzi?
    • menedżer fachowiec czy menedżer lider – a może jest wspólny mianownik?
  1. Koncepcje menedżera przywódcy – o krok dalej
    • model Blancharda jako pierwszy krok budowania skutecznego przewodzenia ludziom,
    • „jednominutowy menedżer” – plusy i minusy,
    • czy każdy może być efektywnym menedżerem,
    • SMART MENEDŻER – czyli jak wzmocnić swój własny potencjał menedżerski.
  1. Jakie cechy powinien posiadać menedżer – lider, który porywa ludzi do działań i pobudza efektywność?
  2. Niezbędne kompetencje i droga rozwojowa do stania się naturalnym liderem zespołu.
  3. Badanie  indywidualnego profilu przywódczego RHETI BASED TEST.
  4. Case Study „Znam moich ludzi”- podczas ćwiczenia menedżerowie nauczą się rozpoznawać potencjał tkwiący w ich pracownikach, aby pozyskać narzędzia efektywnej realizacji zadań zdeterminowane przez:
    • zaangażowanie w wykonywanie zadań,
    • sposób komunikacji z otoczeniem,
    • indywidualne motywatory,
    • preferencje osobowościowe,
    • cechy i zachowania charakterystyczne.
  1. Menedżer buduje indywidualny program rozwoju potencjału przywódczego na okres 6 miesięcy – w oparciu o wyniki badania, informację zwrotną od grupy i trenera, wnioski z poprzedniego Case Study oraz zindywidualizowane wytyczne rozwojowe modelu kompetencji przywódczych.
  2. Jak postępować żeby  podwładni usłyszeli, zrozumieli lidera i poczuli się zmotywowani:
    • komunikacja lidera – informacja zwrotna,
    • siła przekazu,
    • okazanie motywacji,
    • szczerość intencji i otwarcie na dyskusję.
  1. Jak „zagrzewać do boju” – koncepcje wzmacniania siły przekazu lidera według Amy Cuddy i braci Heath.
  2. Case Study – „Feedback menedżerski”. Scenki improwizowane zawierające wszystkie obszary objęte szkoleniem z uwzględnieniem „trudnych rozmów menedżerskich”.
  3. Posumowanie efektów szkolenia i zainicjowanie procesu zmian.

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

2,490 total views, 9 views today

(Visited 622 times, 1 visits today)

PRZECZYTAJ TAKŻE