Szkolenie
PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA SPRZEDAŻY


KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE

klocek bardzo dużyPSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA SPRZEDAŻY

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

Szkolenie „Psychologiczne Narzędzia w Sprzedaży” to niezwykle efektywne i frapujące szkolenie dla wszystkich konsultantów sprzedaży.  Dwie kluczowe, spośród wielu korzyści, które charakteryzują warsztat to  diagnoza i rozwój potencjału osobowości sprzedawcy  oraz poznanie typów klientów wraz z ich motywacjami i napędami, które determinują zarówno potrzeby uświadomione, jak  i nieuświadomione. Skuteczny sprzedawca, stając się dobrym obserwatorem klienta będzie mógł zatem wykorzystać praktyczne narzędzia do zbudowania precyzyjnie wycelowanej oferty. Poprzez dobranie odpowiedniego stylu komunikacji, prezentacji i motywacji proces sprzedaży stanie się dla konsultanta  ciekawym doświadczeniem i nieomalże przygodą.

 

KORZYSCIPOZOSTAŁE KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

 

  • Rozpoznanie i rozwój własnego potencjału w zakresie zadań związanych ze sprzedażą.
  • Zwiększenie pewności siebie połączonej z empatią podczas relacji z klientami.
  • Rozwój umiejętności wywierania pozytywnego wpływu na decyzje klientów.
  • Przepracowanie ograniczeń oraz obaw w relacjach z klientami.
  • Wzmocnienie pozycji negocjacyjnej i udoskonalenie umiejętności negocjowania.
  •  Poznanie typologii klientów według  modelu SMART9 ( jedyny model uwzględniający głębokie motywacje).
  • Rozpoznawanie typu klienta po sposobie komunikacji werbalnej i niewerbalnej,  subtelnych   sygnałach oraz budowie ciała.
  •  Poznanie  typów motywacji klienta do dokonywania zakupu.
  • Zwiększenie szans na powodzenie w sprzedaży poprzez umiejętność dostrojenia komunikacji do  typu osobowości klienta.
  •  Rozwinięcie umiejętności budowania relacji poprzez dostrojenie do potrzeb klienta.
  •  Poznanie technik wywierania wpływu i anty-manipulacyjnych stosowanych przez klientów.
  •  Rozwinięcie umiejętności radzenia sobie z tak zwanymi „trudnymi klientami”.

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

2,779 total views, 1 views today

(Visited 354 times, 1 visits today)