Szkolenie NEGOCJACJE HANDLOWE


KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE | ROZWÓJ PRACOWNIKA

KLOCEK DUZYSKUTECZNE NEGOCJACJE HANDLOWE

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

 KORZYSCICEL I ZAKRES SZKOLENIA

Celem warsztatu jest usystematyzowanie wiedzy oraz doskonalenie praktycznych umiejętności „miękkich” z zakresu prowadzenia negocjacji nastawionych na długotrwałą współpracę.
W trakcie warsztatów uczestnicy przeprowadzeni są przez poszczególne etapy negocjacji, trenują umiejętności komunikacyjni niewerbalnej oraz werbalnej. Warsztat kończy się symulacja oparta na scenariuszu, nagrana na kamerze video oraz omówioną.

 

uczestnicyUczestnik odniesie następujące korzyści podczas szkolenia:

Uczestnicy będą mieli możliwość przetrenowania umiejętności komunikacyjnych, pozwalających wpływać na zmianę nastawień i postaw odbiorców, nauczą się jak kontrolować proces negocjacyjny tak by osiągnąć cele satysfakcjonujące celu obu stron.

katalogPRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

 

    1. Wprowadzenie do negocjacji

  • Definicja negocjacji
  • Cechy różniące negocjacje od sprzedaży i wymiany
  • Dobry negocjator
    2. Indywidualny preferowany styl negocjacji

  • Autodiagnoza
  • Styl drugiej strony a moja strategia negocjacji
    3. Negocjacje problemowe a negocjacje pozycyjne

  • Negocjacje win-win / win-lose
  • Harwardzki projekt negocjacyjny
    4. Przygotowanie do negocjacji

  • Podstawowe pojęcia i parametry przydatne podczas przygotowania się negocjacji
  • Możliwości wzmacniania i osłabiania BATNy
    5. Etapy negocjacji
    6. Narzędzia budowania korzystnej relacji podczas negocjacji

  • Pierwsze wrażenie
  • Mowa ciała: gesty rąk
  • Mowa ciała: mikroekspresje
    7. Komunikacja werbalna

  • Metaprogramy: klucz do poznania zasad podejmowania decyzji oraz motywacji drugiej strony
  • Perswazja, narzędzia i techniki wpływu
    8. Symulacja negocjacji
PROWADZACYProwadzący szkolenie:
MAREK NAUMIUK

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

2,155 total views, 1 views today

(Visited 138 times, 1 visits today)