Szkolenie
WYWIERANIE WPŁYWU I MANIPULACJE W BIZNESIE


KATEGORIA ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO | ROZWÓJ PRACOWNIKA

KLOCEK DUZYWYWIERANIE WPŁYWU I MANIPULACJE W BIZNESIE

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

 

uczestnicyCEL I ZAKRES SZKOLENIA

Cały czas jesteśmy poddawani psychomanipulacjom. Czynią to producenci, sprzedawcy, politycy, organizacje, manipulujemy wszyscy wszystkimi. Osoby o obniżonym poczuciu wartości i asertywności są niezwykle podatne na coraz skuteczniejsze techniki wywierania wpływu. Na naszym szkoleniu nauczycie się Państwo rozpoznawać techniki wywierania wpływu w relacjach biznesowych. Być może część z nich wykorzystacie do pozytywnych działań. Wzmocnimy poczucie wartości Uczestników szkolenia, tak aby kupując, sprzedając, negocjując, czy zarządzając skutecznie oparli się manipulacjom, chwytom erystycznym i podobnym technikom. Staniecie się Państwo osobami, które nie tylko nie poddadzą się psychomanipulacjom, ale będą mogły wykorzystywać sztukę wywierania pozytywnego wpływu na partnerów dla dobra firmy i ich samych.

 

katalogPRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

 

  • Czy wszyscy manipulujemy?
  • Co jest manipulacją a co nią nie jest?
  • W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?
  • W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani?
  • Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?
  • Jak dostrzec manipulacje i wywieranie wpływu na podświadomość?
  • Poczucie wartości a wpływ na manipulacje.
  • Manipulacja werbalna – chwyty erystyczne i słowa klucze.
  • Czy istnieją słowa klucze do podświadomości innych ludzi?
  • Manipulacja niewerbalna.
  • Wywieranie wpływu a manipulacja – rozpoznanie, przeciwstawianie się, obrona.
  • Czy każda forma komunikacji to forma wywierania wpływu?
  • Osobowość a wywieranie wpływu- jak wiedzę o innych zamienić we własne powodzenie?
  • Przegląd technik wywierania wpływu ( werbalnych i pozawerbalnych).
  • Strategie perswazji dopasowane do stylu osobowości.
  • Typy osobowości a  manipulacje.
  • Przeciwdziałanie manipulacjom.

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

1,038 total views, 2 views today

(Visited 202 times, 1 visits today)

PRZECZYTAJ TAKŻE