Współpraca z Firmą ELMAT – szkolenie Budowanie relacji z klientami

elmat1

Współpraca z firmą Elmat – szkolenie Budowanie Relacji z Klientami

Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż rozpoczęliśmy współpracę z jedną z najbardziej innowacyjnych firm teleinformatycznych działających w Polsce. Po przeprowadzeniu wdrożenia z zakresu „Budowania relacji z klientami” nie jesteśmy zdziwieni, iż firma odnosi tak wielkie sukcesy.

W imieniu trenerów, chcemy bardzo podziękować uczestnikom szkolenia wdrożeniowego, za ogromne zaangażowanie, intensywną pracę, oraz znakomitą atmosferę podczas zajęć. Praca z Państwem była dla nas ogromną przyjemnością. 

Poniżej znajdziecie Państwo ramowy program szkolenia:

szkolenie Budowanie Relacji z Klientami 

  1. Handlowiec i jego rola w budowie pozycji i marki firmy i budowaniu relacji z klientami.
  2. Badanie: „Potencjał Handlowca” – w ramach szkolenia zostanie zbadany ( przy użyciu SMART9 DIAGNOSTICS) indywidualny profil uczestników ze szczególnym uwzględnieniem preferencji  w zakresach:
  • ukierunkowania na realizację celu sprzedaży,
  • umiejętności budowania relacji,
  • efektywnej komunikacji i prezentacji (wywieranie wpływu),
  • preferencji stylu negocjowania,
  1. Case study: „Jak Budujemy Relacje z Różnymi Klientami”- w obszarach: pozyskiwanie i utrzymanie relacji z nowymi klientami, metody prowadzenia procesu sprzedaży, wywierania pozytywnego wpływu, prowadzenia negocjacji, trudnych sytuacji . Wybrane typy klientów:
  • Perfekcjonista
  • Niecierpliwy
  • Emocjonalny
  • Racjonalista
  • Podejrzliwy
  • Optymista
  • Agresywny
  • Niezdecydowany
  1. Budowanie scenariuszy działań w relacjach z poszczególnymi typami klientów (skrypty- pigułki wiedzy do łatwego wykorzystania także po szkoleniu).
  2. Case study: „Idealny Handlowiec”- każdy z uczestników w oparciu o zestaw narzędzi SMART9 DEVELOPMENT TOOLS zbuduje indywidualny program rozwoju własnego potencjału we wszystkich obszarach, które wskazały wyniki badania i wnioski z case study.
  3. Budowanie zaufania klienta w procesie autoprezentacji i prezentacji- przypomnienie:
  • Tworzenie relacji od „pierwszego wrażenia”- postawy, gesty, mimika, styl mówienia, argumentacja, podejście.
  • Wywieranie wpływu poprzez dostrojenie komunikacji, perswazję i argumentację.
  1. Czy sprzedaje cena, relacja, czy dodatkowe wartości?
  • Znaczenie relacji w efektywności sprzedaży.
  • Jak sprzedawać korzyści miast operować jedynie ceną.
  • Jakie wartości możemy zaoferować (dyskusja).
  1. Proces sprzedaży w pigułce :
  • badanie i kreowanie potrzeb,
  • pełna przekonania prezentacja oferty,
  • proces zamykania sprzedaży.
  1. Case Study podsumowujące „Spotkanie z Klientem” – Każdy z uczestników otrzyma inny scenariusz opisujący konkretną, wziętą z życia sytuację relacji z klientem. Jego zadaniem będzie przygotowanie się do rozmowy zawierającej elementy wszystkich aspektów poruszanych na szkoleniu. W oparciu o pigułki wiedzy ( scenariusze i skrypty) oraz pozyskaną na szkoleniu wiedzę, uczestnik odbywa rozmowę z klientem, w którego rolę wciela się jeden z trenerów. Rozmowa jest moderowana przez drugiego trenera a cała grupa, po odbyciu rozmowy, przekazuje uczestnikowi informację zwrotną.

Szkolenie można zamawiać jedynie w formule zamkniętej.

 

 4,071 total views,  2 views today

(Visited 217 times, 1 visits today)