JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – warsztat


KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE | OBSŁUGA KLIENTA | ROZWÓJ PRACOWNIKA

KLOCEK DUZYnowoscccccJĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – warsztat

 

uczestnicyCELE

 

  • zrozumienie znaczenia wyglądu pracownika w kontaktach z klientem firmy,
  • „uporządkowanie” indywidualnego wizerunku biznesowego uczestników zgodnie z wizerunkiem firmy.

KORZYSCIEFEKTY

 

  • poznanie czym jest język ubioru,
  • zdobycie wiedzy na temat zasad ubioru biznesowego,
  • przyjrzenie się własnemu wizerunkowi i sygnałom wysyłanym otoczeniu poprzez wygląd zewnętrzny,
  • przygotowanie planu działań w zakresie zmiany indywidualnego wizerunku biznesowego.

 

akademia treneraFORMA ZAJĘĆ
wykłady, ćwiczenia praktyczne, konsultacje indywidualne.

 

work lifeNAJWAŻNIEJSZE PUNKTY PROGRAMU

 

  • perspektywa klienta – co komunikuje aktualnie noszony strój uczestników,
  • proces kreowania indywidualnego wizerunku,
  • moja garderoba służbowa (dobór kolorystyki, fasonu, stylu),
  • przygotowanie planu działań w zakresie zmiany/ulepszenia wizerunku oraz listy „must have” do dalszej indywidualnej pracy z zawartością własnej garderoby.

 

katalogW PROGRAMIE

 

  • znaczenie wyglądu zewnętrznego w kontaktach z klientem,
  • perspektywa klienta – co komunikuje aktualnie noszony strój uczestników,
  • wizerunek i wartości firmy a komunikat wysyłany poprzez wygląd pracowników,
  • zdefiniowanie pożądanego wizerunku biznesowego uczestników,
  • proces kreowania indywidualnego wizerunku,
  • kolor w biznesie – sygnały wysyłane otoczeniu,
  • odpowiedni strój do na różne okazje biznesowe (pożądany dress code),
  • bazowe elementy garderoby biznesowej,
  • jak podkreślić zalety i ukryć niedoskonałości w wyglądzie poprzez fason i kolor odzieży,
  • faux pas w ubiorze biznesowym,
  • przygotowanie przez każdego uczestnika planu działań w zakresie zmiany/ulepszenia wizerunku
  • garderoba biznesowa – wytyczne (dobór kolorystyki, fasonu, stylu),
  • przygotowanie listy must have do dalszej indywidualnej pracy z zawartością własnej garderoby,
  • stworzenie kilku stylizacji w oparciu o zawartość „walizki” uczestnika.

 

PROWADZACYLICZBA UCZESTNIKÓW

8 osób (grupa jednorodna)

czasCZAS TRWANIA

8 godzin

 

PROWADZACYProwadzący szkolenie:
IWA COSTA

 

INFORMACJE

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

3,483 total views, 2 views today

(Visited 114 times, 1 visits today)