Szkolenie
TRENING MENEDŻERSKI w SMART9 – innowacyjne kierowanie personelem


KATEGORIA ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO 

KLOCEK DUZYTRENING MENEDŻERSKI w SMART9 – innowacyjne kierowanie personelem

SZKOLENIE DEDYKOWANE

uczestnicyPO SZKOLENIU UCZESTNICY

 

  • Używając nowoczesnych narzędzi uczestnicy sprecyzują swój naturalny styl przewodzenia ludziom oraz stworzą program rozwoju silnych stron i pokonywania wyzwań,
  • wdrożą w życie najskuteczniejsze zasady kierowania personelem ze szczególnym naciskiem na umiejętności targetowanego delegowania obowiązków,
  • nauczą się rozpoznawać potencjał pracowników tak, aby wyznaczać im cele, zharmonizowane z ich kompetencjami oraz potencjałem i naturalnymi zdolnościami,
  • będą potrafili  odblokowywać potencjał motywacyjnych swoich podwładnych i wzmacniać ich motywację poprzez zastosowanie targetowanych motywatorów,
  • poprzez zastosowanie efektywnych technik motywacji indywidualnej zbudują zespołowy system motywacyjny,
  • będą komunikowali się w sposób przejrzysty, zrozumiały, z silnym lecz nieagresywnym przekazem,
  • zostaną objęci opieką doradczą trenerów po szkoleniu.

 

katalogPRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA

 

  1. Przywitanie w formie „energizera” intelektualnego „Cogito ergo sum”
  2. „Czego oczekuję od szkolenia?” – spisanie i uzgodnienie potrzeb uczestników szkolenia.
  3. Wyzwania stojące przed menedżerami :
    • czy  istnieją „złote” reguły zarządzania, które budują kompetencje przywódcze?
    • jakie  indywidualne cechy należy wypracować, aby stać się skutecznym liderem ludzi?
    • menedżer fachowiec czy menedżer lider – a może jest wspólny mianownik?
  1. Pierwszy krok do nowoczesnego kierowania ludźmi:
    • przywództwo  sytuacyjne –  model Blancharda,
    • „jednominutowy lider” – plusy i minusy,
    • ćwiczenie „Nieobecny” identyfikujące konieczność użycia jednego z czterech typów przewodzenia ludziom.
  1. Krok drugi – własny styl zarządzania ludźmi:
    • 80/20 – koincydencja Pareto (80% menedżerów przeciętnych i 20% świetnych przywódców)
    • 20/80 – dlaczego tylko 20% menedżerów wypracowuje swój indywidualny styl przywódczy i stanowi elitę.
  1. SMART9 MANAGEMENT DIAGNOSTICS – badanie  indywidualnego profilu zarządzania ludźmi i przywództwa:
    • potencjał menedżerski i przywódczy – indywidualne mocne strony i wyzwania,
    • świadome i nieświadome działania,
    • proces podejmowania decyzji
    • mistyfikacyjne przeświadczenia o sobie samym jako przywódcy.
  1. Krok trzeci  – „ ZNAM MOICH LUDZI” (case study)  menedżerowie nauczą się rozpoznawać potencjał tkwiący w ich pracownikach w modelu SMART9 TEAM  zdeterminowane przez:
    • predyspozycje do wykonywania delegowanych zadań,
    • metody wyznaczania i egzekwowania celów,
    • indywidualne motywatory,
    • potencjał rozwojowy pracownika.
  1. Podejmowanie decyzji oraz wyznaczanie celów zespołowych i indywidualnych:
    • Koło Deminga
    • Model  SMARTER
    • zasada 5W2H
  1. Zarządzanie przez targetowane delegowanie motywacyjne:
    • test – czy potrafię delegować oraz dyskusja panelowa nad wynikami,
    • zadania a kompetencje – jak wyznaczyć właściwą osobę do właściwego zadania zgodnie z jej potencjałem i motywatorami,
    • jak i od kogo egzekwować delegowane zadania – kontrola i rozliczanie oraz informacja zwrotna.
    • koło motywacji w zespole i zasady interakcji motywacyjnych.
  1. Gra zespołowa – „ FIRMA”. Gra ma na celu ugruntowanie i praktyczne wdrożenie pozyskanych kompetencji  w zakresie wyznaczania celów, delegowania, motywowania oraz pozostałych kompetencji  i umiejętności menedżerskich.
  2. Oddziaływania komunikacyjne przywódcy – menedżera:
    • sens komunikacji menedżerskiej – po co, co, jak, w jakim celu, do kogo.
    • „dobra rozmowa” menedżerska i jej etapy,
    • „made to stick”- siła oddziaływania, siła perswazji i narzędzia wywierania indywidualnego i grupowego wpływu,
    • zindywidualizowane narzędzia komunikacji menedżerskiej w modelu SMART9 – pigułki wiedzy.
  1. Krok czwarty „UGRUNTOWANIE” – menedżer buduje program rozwoju indywidualnego stylu zarządzania  w oparciu o wyniki badania, informację zwrotną od grupy i trenera, wnioski z  case study „ZNAM MOICH LUDZI”, gry „FIRMA”, case study (12)  oraz zindywidualizowane wytyczne rozwojowe modelu kompetencji SMART9 MANAGEMENT DEVELOPMENT.

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

5,249 total views, 2 views today

(Visited 1 361 times, 1 visits today)