LISTA SZKOLEŃ
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON – RELACJE, SPRZEDAŻ, PO-SPRZEDAŻ
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM I TRUDNYMI SYTUACJAMI
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
SKUTECZNE PREZENTACJE
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – wykład interaktywny + konsultacje indywidualne dla pracowników
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
SZTUKA PREZENTACJI
Budowanie stanu ciekawości i zainteresowania tematem w grupie oraz prezentowanie informacji i przekonywanie grupowe
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
STRUCTOGRAM® Klucz do poznania klienta
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
FIRMOWY DRESS CODE – warsztat
![katalog belka 1](https://www.timtraining.pl/wp-content/uploads/2014/07/katalog-belka-1-150x9.png)
JĘZYK UBIORU CZYLI JAK CIĘ WIDZI KLIENT – warsztat
9,431 total views, 2 views today
(Visited 424 times, 1 visits today)