Szkolenie
PODSTAWY EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY


KATEGORIA ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE

KLOCEK DUZYPODSTAWY EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

SZKOLENIE DEDYKOWANE

 

 

 

 KORZYSCICEL I ZAKRES SZKOLENIA

Szkolenie Podstawy Efektywnej Sprzedaży  może być przydatne dla wszystkich konsultantów handlowych, którzy  chcą odświeżyć i zweryfikować swoją wiedzę. Sprzedawcom zaczynającym dopiero pracę w zawodzie zapewni pozyskanie podstawowej wiedzy i przećwiczenie jej w praktyce, podczas szkolenia.

 

uczestnicyUczestnik odniesie następujące korzyści podczas szkolenia:

 

  •   Dowie się czym jest profesjonalna obsługa klienta.
  •   Wypróbuje w praktyce jaka jest istota pro klienckiego modelu sprzedaży.
  •   Będzie potrafił odpowiedzieć na  pytanie „ jak i dlaczego ludzie kupują”.
  •   Pozna różnorodność potrzeb klientów, które decydują o zakupie.
  •   Rozwinie umiejętności zadawania pytań i zbierania informacji o oczekiwaniach klienta.
  •   Pozna i przećwiczy narzędzia badania potrzeb i oczekiwań klientów.
  •   Doceni rolę komunikacji interpersonalnej w sprzedaży.
  •   Zwiększy szanse na powodzenie w sprzedaży poprzez umiejętne słuchanie swoich klientów.
  •   Rozwinie umiejętności mówienia korzyściami, za którymi stoi wartość dla klienta.
  •   Pozna etapy pro klienckiego modelu sprzedaży  w tym : wzbudzenie zaufania, analizę potrzeb, rozwiązanie problemów, potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży.
  •   Nauczy się nawiązywać kontakt posprzedażowy.

 

INFORMACJEPRZYDATNE INFORMACJE

Finalny program szkolenia zostanie przygotowany w oparciu o potrzeby szkoleniowe Klienta.

KONTAKTKONTAKT

informacje +48.660 080 355  lub napisz do nas tim@timtraining.pl


WRÓĆ DO KATEGORII
powrot♦ ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO  ROZWÓJ PRACOWNIKA  ROZWIĄZANIA SPRZEDAŻOWE ♦ OBSŁUGA KLIENTA WORK-LIFE BALANCE AKADEMIA TRENERA EVENTY I INTEGRACJA INDYWIDUALNE 

 

1,350 total views, 2 views today

(Visited 244 times, 1 visits today)

PRZECZYTAJ TAKŻE